Los bericht bekijken
Oud 27 juli 2015, 08:29   #63
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
3. Sinds Erdogan aan de macht is, is Turkije verassend snel 'geïslamiseerd'. Persoonlijk vind ik dat Turkije nooit lid mag worden van de EU. Een islamitisch land hoort niet thuis in Europa. De islamitische morele codex verschilt te veel van de onze. Bovendien willen ze dat zelf niet meer zo erg. Dus, probleem opgelost op dit punt.
Ik heb dat aan den lijve ondervonden. Sinds 1995 - 2000 ging ik vijf keer naar Turkije, in totaal zo'n 15 weken, na 2005 nog één keer: het verschil was duidelijk voelbaar. Het kan toeval zijn, maar die eerste jaren ging ik varen op de gûlets met ontzettend vriendelijk en aangenaam personeel. De laatste keer waren daar ook Turken mee aan boord, waarbij de sfeer al helemaal omsloeg en zelfs onaangenaam werd (er was een pasgehuwd fundi-stel aan boord én een koppel losgeslagen Nederlanders die topless gingen zonnen terwijl miss hoofddoek zich niet wou uitkleden).
In 2005 was ik op hotel met zeer agressieve kelners (was wel einde seizoen, kan zijn dat die gasten de toeristen beu waren). In ieder geval vond ik het dus zeker voelbaar dat de sfeer helemaal was omgeslagen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 27 juli 2015 om 08:32.
circe is offline