Los bericht bekijken
Oud 20 september 2009, 18:12   #45
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter
 
420yeahbaby's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2009
Locatie: The Moon
Berichten: 9.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Laatst had ik een buitenlichaamservaring waarbij ik behoorlijk lucide was, en ik vroeg aan mezelf met intentie om mijn spirituele gidsen te ontmoeten. Ik werd geleid naar een soort pleintje, een soort tempelachtig complex waar het redelijk druk was, maar waar er één persoon mij opvallend aantrok. Ik ging naar hem en vroeg hem bepaalde zaken, ik weet nog wat hij zei heel interessant was, maar ik kan het me niet meer herinerren. Ik had het gevoel dat ik hem kende maar dat hij zijn ware gedaante voor mij verborgen hield, volgens mij omdat ik er nog niet gereed voor was. Ik werd ook overmant door emoties in het bijzijn van die persoon. Ik voelde dat hij mij ook kende en voelde aan alsof hij mij met begrip en een bepaalde geamuseerdheid - zoals een volwasse naar een kind kijkt - benaderde. Nadat hij bepaalde zaken zei veranderde zijn hoofd in vier verschillende hoofden die begonnen rond te draaien en zich één voor één aan mij toonden. Het waren maskers, zeer mooi, met invloeden van verschillende culturen. Moesten deze maskers echt bestaan ik zou ze zeer prachtige kunst vinden. Toen werd ik toch behoorlijk emotioneel wakker.
Jezus? Lijkt me toch sterk op je beschrijving afgaand.

Later het topic onder de loepe nemen... ben hier volop aan het verhuizen, aan het uitpakken enzo. Ik ben energieloos op deze zondag waar ik oh zo vroeg uit moest.

Weldra opladen en meer te woord staan.
Heb intussen wel al alles bijgelezen van hier.
__________________
Onder invloed van de duivel.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden