Los bericht bekijken
Oud 27 januari 2019, 09:13   #27
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
In tegenwoordige tijden is dat terug in de 'mode' bij de ouders blijven wonen.

Ik merk dat goed in de buurt hier waar er tal van voorbeelden zijn van 'jonge mensen' die nog steeds bij hun ouders wonen.

Ik denk zelfs dat er ééntje bij is die al meer dan 30 moet zijn die nog steeds in de 'korf zonder zorg' woont.
Ik heb mijn kinderen "met zachte hand" buiten geduwd.
Met de aankondiging: de eerste twee jaren dat je je eigen pree verdient, betaal je je mama voor de was en de plas met 1/3 van je netto;
na die twee jaren, betaal je 2/3.
Ze zijn alle drie schoon op tijd op eigen vleugels gaan vliegen. En dat bevordert een gezonde relatie oude ouders/volwassen kinderen enorm.

Als je dan ziet dat het goed stabiel gaat met hen, dan kan je hen sponsoren voor de aankoop van een eigen woning.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden