Discussie: islamscholen ...
Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2013, 18:37   #4
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tanjana Bekijk bericht
Daar is pedofilie institutioneel dus dat gaat niet lukken denk ik .
Ik dacht niet dat dit artikel gaat over het eeuwig geleuter van Eberhard over pedofiele bischoppen en consoorten, maar over een probleem dat flink bezig is onze maatschappij een ander gezicht te geven! En geen mooier gezicht!
Dat de pedofilie in de islam een gewone zaak is, waar kinderen van 12 jaar worden uitgehuwelijkt en andere bullshit, daar heeft Eberhard het niet over uiteraard.
Stukje uit het artikel, voor diegenen die anders de moeite niet doen het artikel aan te klikken:
Citaat:
ANTWERPEN - In het Antwerps stedelijk basisonderwijs volgen momenteel 5.165 leerlingen islamitische godsdienstlessen. Dat is 49,3 procent van het totaal aantal leerlingen dat er een of ander levensbeschouwelijk vak volgt. Op de tweede plaats komt niet-confessionele zedenleer met 2.907 leerlingen (27,7 procent), katholieke godsdienstlessen volgen pas op de derde plaats met 2.152 (20,5 procent).

Het aandeel van moslimleerlingen zit al een aantal jaren in de lift. In 2007-2008 was dat nog 33,6 procent, vorig jaar ging het volgens Vlaams Belang nog om 45,5 procent. "De spectaculaire toename van het aantal moslimleerlingen in het Antwerps onderwijs verontrust me", zegt gemeenteraadslid Van Osselaer. "Bijna de helft van de kinderen die school lopen in het Antwerpse stadsonderwijs wordt nu opgevoed in de islamitische cultuur. Zij worden dus allemaal in min- of meerdere mate beïnvloed door de islam, waarvan de normen op gespannen voet staan met de mensenrechten en onze Europese vrijheden."
Maar volgens onze multiculverkopers is er niets aan de hand, we zijn er om onder de voet gelopen te worden door de islam. Hopelijk is dat niet erger straks dan onder de voet gelopen worden door de nazi's destijds...
Maar het zou er wel een flink kunnen op lijken!

Laatst gewijzigd door andev : 27 februari 2013 om 18:48.
andev is offline   Met citaat antwoorden