Los bericht bekijken
Oud 29 oktober 2017, 20:17   #31
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
En wie de Belgische nationaliteit wel heeft?
K’weet het ben wellicht niet van de slimste, en heb ook een autistisch trekje > wit is wit en zwart is zwart, ik bedoel grijs om de regel of wet te vervormen lukt mij niet. Wellicht kan ik daarom ook niet de hypocriete dubbele nationaliteit voor Turken en Marokkanen begrijpen.

Hypocriete dubbele nationaliteit omdat België dit afgeeft tegen de wetten in van de soevereine staat Turkije en Marokko!

De wereld lijkt te klein toen Francken vermelde dat de wetten in België toelaten dat een Catalaan hier asiel zou aanvragen….Maar duizenden tegen de soevereine wet van hun thuisland dubbele nationaliteit geven doen ze ...

Het zijn de thuislanden die hun wetten moeten veranderen/aanpassen en niet wij die met christelijk en later links koloniaal gedrag “ Wij gaan het hen leren” hun wetten en regels opblazen!

Met als resultaat dat die “gasten”, zij die hier te gast zijn hun twisten/strijd/ meestal honderdjarige haat en wrok dat gevoerd werd/word in hun thuisland >>> denken hier in ons land verder te moeten zetten.

Omdat tenslotte de Belgische regering ook sjoemelt met hun nationaliteit!

Gevolg>>> Vechters die hun eigen geclaimd grondgebied in Antwerpen en Brussel meenden te moeten verdedigen. Dat waren Turkse, Marokkanen staatsburgers, allemaal personen waar hun soeverein thuisland, Turkije en Marokko wettelijk niet toe staat dat hun staatsburgers een andere nationaliteit hebben!

Bovendien hebben de Turken het steeds over hun leider Erdoğan en hun land Turkije. En zal wel degelijk de lange arm van Erdoğan de oorzaak zijn van de vechtpartij tegen de Koeren!!!

Hebben De Marokkanen het altijd over hun land Marokko en het onrecht in het noorden van hun land Marokko waardoor ze hier agressief zijn, constant wapens >>> messen bij zich dragen en gebruiken, hun ingepalmd gebied hier vechtend handhaven…..zelfs ordediensten aanvallen!!!

Durven WIJ er een opmerking over maken spannen ze ALLEMAAL samen tegen ons de EEN nationaliteit Belgen met hun belangengroepen en advocaten gesteund door politiek electoraal gewin,

>>> tegen bezorgde goede huis vader/moeders, tegen onze politie/ordediensten, tegen onze hulpdiensten, tegen justitie, tegen onze normen en waarden, tegen onze wetten en regels, tegen onze levenssfeer.

Kortom Libanon/ Palestijnen toestanden liggen niet ver meer af ………….

Als het escaleert en te laat is door gedogen beleid, zal de ordediensten wel agressief moeten orde handhaven en zal er schande gesproken worden over het gedrag van de ordediensten door de plaatselijke bezetters en van uit hun thuislanden klacht ingediend worden…….zal het weer België zijn die faalt, zullen wij wel weer onwillige racisten zijn !!!!!

In die context vind ik dat al wie hier is België hun geschillen van hun thuisland hier komen uitvechten: horen hier niet thuis >> hun eenzijdig MOETEN gedrag past niet in onze humane “MOET KUNNEN” levenssfeer. Punt uit.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden