Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2017, 06:47   #35
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Zouden die autochtonen daar alleen zijn weggegaan door de islamieten ? Neen dat geloof ik niet.
Die islamieten zijn in uw wijk niet met duizenden tegelijk toegekomen. Die zijn daar gezin per gezin gekomen. Huis per huis.
In huizen waar de belgen niet meer wilden wonen. De meeste van mijn vrienden zijn ook naar het groene Pajottenland gaan wonen. Een mooie fermette gaan bouwen ....ze hadden de middelen wat gestudeerd tweeverdieners..mooi salaris en een huisje van het Rad ....dat was dan maar voor de islamieten. Als je er massaal wegtrekt moet je niet komen bleiten dat er geen Belgen meer wonen. Jij bent er toch ook vertrokken ?
Niemand heeft de autochtonen verplicht om te vertrekken. Als er nu islamieten wonen is opdat daar huizen te koop kwamen en nog komen waar de Belgen hun neus voor ophaalden.
En geloof me vrij. Islamieten met (veel) geld trekken ook weg uit bepaalde wijken. U zou eens moeten weten hoeveel moslims er in Lasne wonen. Weet je waar Boussouffa (moslim voetballer ) woonde ?? Ik wel en dat was heus niet in een huisje van het Rad.
Trouwens de dag dat uw ouders hun huis verkopen en of jij het erft zal het gaan naar de meest biedende ....en als dat een moslim is zal jij geen moment twijfelen
Ik begrijp uw frustratie en heimwee maar u moet de dingen niet forceren.
Ja, en al die arme autochtone mensen die daar woonden zijn plots rijk geworden. Gaan lopen lijkt me een betere duiding.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden