Los bericht bekijken
Oud 17 december 2017, 22:26   #30
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Premier Michel heeft duidelijk gezegd dat wij geen onderhandelingen voeren met mensen die voor IS zijn gaan werken,er is in onze samenleving geen plaats meer voor zulke mensen.(jammer genoeg zijn er ongetwijfeld al een ganse collectie terug gekeerd)


Alleen,wat zal onze gerechtelijke molen en vooral het advokaten-schorremorrie daarvan maken....het is een ERNSTIG risico.We moeten het aanzien,enkel het Iraakse gerechtelijke systeem kan die lui definitief ,ik bedoel DEFINITIEF,uit Belgie houden...

zo ver is het gekomen....
De premier zei dat inderdaad.

Michel: ‘Geen onderhandelingen mogelijk met Belgische IS-strijders’

Citaat:
In geen geval zal België onderhandelen met Belgische en andere IS-strijders die naar huis willen terugkeren. Dat heeft premier Charles Michel zondag gezegd aan VTM Nieuws. ‘In onze samenleving is er geen ruimte voor deze mensen.’
Het zou echt erg geweest zijn mocht men daar toch nog gaan met onderhandelen en een zware slag in het gezicht van de Iraakse rechtbank.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline