Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2020, 14:41   #46
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Men stuurde zelfs vliegtuigen naar Peru om katten met mogelijke hondsdolheid af te halen, dus dit kan er dan ook gerust bij.
Mijn vrouw zit nu reeds 5 mnd vast in Venezuela, bijna geen eten, geen ziekenzorg,soms geen water, stroom, internet en met stijgende criminaliteit.
Je moet eens iemand trachten te bereiken bij FOD, ja een callcenter met studentjes denk ik, ja, nee, ik weet het niet wat geduld.
Ondertussen is onze B ambassade gesloten in Venezuela, die zijn op tijd weg maak je geen zorgen.
De Hollandse, Duitse, Franse en Spaanse amabassades zij er wel telefonisch te bereiken en organiseerden reeds evacuatie vluchten maar uiteraard eerst voor hun landgenoten.
Hier halen ze eerst de Marokkanen, katten en terroristen zoals die beide vrouwen voor de 2de keer zelfs terug.
Hun kinderen moesten hier als Belg geboren worden, het land dat zijn terroristen zelfs op kieslijsten laat opkomen.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden