Los bericht bekijken
Oud 18 september 2022, 07:40   #900
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Onderzoekers zien een verdubbeling van pre-pubertijd gevallen bij meisjes, hierbij gaan ze te vroeg in hun pubertijd en dat zorgt voor extra medische problemen en tragere groei.

De onderzoekers zijn nog onzeker wat de oorzaak is, depressie en stress staan uiteraard hoog op de lijst. Voor een keer steken ze de schuld niet op covid, dat is toch iets.

https://www.newscientist.com/article...in-some-girls/

Regardless of a person’s sex, early puberty is linked to short stature in adulthood, as well as serious health conditions, such as heart disease, type 2 diabetes and some cancers. Early puberty has also been associated with certain mental health problems, such as anxiety in boys and depression in girls.

“We know stress can cause earlier puberty, so that’s certainly high on the list of what’s going on,” says Klein.

“The other thing people immediately started to think about was, well, everyone is at home not exercising as much and maybe it’s weight gain, because we know rapid weight gain can cause earlier puberty. But in our study and in a couple of other studies, we didn’t see that the children were heavier.”

Some have questioned whether SARS-CoV-2 itself could be to blame. Inflammation of the nasal cavity has been documented in both covid-19 cases and people going through early puberty. Although this hypothesis can’t be ruled out, especially because many childhood covid-19 cases are mild and may be missed, it seems unlikely, says Kaplowitz.
Hoe doen veel vrouwen ook over de maandstonden?
Die kinderen nemen dat gewoon over. Zo ken ik er 1 die hormonale kuren wou raadplegen, maar niet eens meegeeft hoe een dame zich fatsoenlijk moet verzorgen tijdens die periode.
Maar mainsplained ge dat, “geen baarmoeder geen mening.”
Het is echter toen ik de magnesium opdreef en gevarieerd voedsel gaf, de klachten aanzienlijk verminderde.

Het begint bij regelmaat, routine en gevarieerd eten. Dat is moeilijk te bereiken met wereldse mensen die liever uren in selfies dan hun kroost steken.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden