Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2021, 19:25   #140
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Theologie interesseert me bitter weinig. Ik hou me eerder bezig met godsdienstgeschiedenis. Ik ben bekend met de vondsten uit 2005, maar niks baanbrekend, zelfs geen enkel bewijs wat de tempel van Salomon zou staven.
Ik was daar niet eens over bezig. Het ging over de munt waarmee je de tempelbelasting moest betalen. Waar Cyrus en Trump op afgebeeld stonden.
Dan betrok jij en Het Oosten er allerlei bij om een gewoon gesprek tot een heel debat te herleiden. Allemaal sprookjes en nonsens. Het ging over Nebuchadnezzar en niet over Salomon in die context. Daar is wél bewijs van gevonden.

Als ik ongelijk blijk te hebben over een peer ga ik niet snel appels in de mand gooien en dan doen alsof de appel de aanleiding van het debat was he? Je zei dat er nooit een expeditie was en toen je zocht via google vond je zelf niets terug, tot ik u de wikipedia gaf waar ge weigerde op terug te komen. Juist?
Er waren zelfs meerdere expedities daarvoor. Ik zou uw historische kennis daarover toch eens eerst wat bijschaven voor ge arrogant van uw toren gaat blazen. Je zei expliciet dat er nooit een archeologische expeditie was terwijl er meerdere waren.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden