Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2021, 12:22   #162
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ja en neen. Hij staat het toe maar waarschuwde ons voor de afloop.
Deze wereld zal ons vernederen, willen doden, beliegen en meeslepen in haar ondergang.
Het is de wil van God dat we vrij kunnen kiezen; de wereld gelijk worden of net niet. En met wereld bedoel ik niet het dierenrijk maar deze artificiële constructie van de mens.
Jij bent zelf ook gelijk aan deze wereld.
Maar de ondergang van deze wereld zal leiden tot de wedergeboorte in mijn atoomtheorie.
Zoals ook Jezus moest sterven is nu deze wereld aan de beurt, tezamen met al die zogenaamde christenen, die ook mee doen met deze wereld en menen beter te zijn, maar alleen maar zeer conservatief.
Citaat:
Er is een beeld dat telkens opnieuw nagestreefd wordt. Nu opnieuw, bijna 100 jaar na de vorige die dat probeerde. De geest van de anti christ is opnieuw aan een nieuwe wereldorde bezig en zij passen dezelfde technieken toe in een nieuw jasje.
De ware en enige anti-christ ben ik, die helemaal niet in die oude gek gelooft en dat zeer goed kan bewijzen door de oude Bijbel zelf en nog meer door mijn nieuwe Bijbel.
Maar de christenen zien overal spoken die ze zelf zijn.
Citaat:
Volgens mij is het vaccin wel degelijk de build up naar ID2020 wat ieder mens een kenteken zal geven, wat digitaal te tracen is.
Volgens mij is dit dikke onzin.
Maar wel kan door die corona ellende een economische catastrofe ontstaan tot een wereldramp.
Maar zo niet dan zal de milieu ellende daar wel voor zorgen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden