Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2021, 22:11   #163
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Jij bent zelf ook gelijk aan deze wereld.
Maar de ondergang van deze wereld zal leiden tot de wedergeboorte in mijn atoomtheorie.
Zoals ook Jezus moest sterven is nu deze wereld aan de beurt, tezamen met al die zogenaamde christenen, die ook mee doen met deze wereld en menen beter te zijn, maar alleen maar zeer conservatief.
De ware en enige anti-christ ben ik, die helemaal niet in die oude gek gelooft en dat zeer goed kan bewijzen door de oude Bijbel zelf en nog meer door mijn nieuwe Bijbel.
Maar de christenen zien overal spoken die ze zelf zijn.
Volgens mij is dit dikke onzin.
Maar wel kan door die corona ellende een economische catastrofe ontstaan tot een wereldramp.
Maar zo niet dan zal de milieu ellende daar wel voor zorgen.
ID2020 is geen onzin. Men heeft wellicht corona geënsceneerd dat proces te bespoedigen. Ze zijn van hun vader de duivel en geen waarheid is in hen. Ze vertellen alleen maar halve waarheden om hele leugens te verkopen, die coronafascisten.

God is niet conservatief maar absoluut. Hij heeft gesproken en ons het patroon van de anti christ weerlegd.

2 Tessalonicenzen 2:8-12
En alsdan zal de ongerechtige geopenbaard worden, denwelken de Heere verdoen zal door den Geest Zijns monds, en te niet maken door de verschijning Zijner toekomst;
Hem, zeg ik, wiens toekomst is naar de werking des satans, in alle kracht, en tekenen, en wonderen der leugen;
En in alle verleiding der onrechtvaardigheid in degenen, die verloren gaan; daarvoor dat zij de liefde der waarheid niet aangenomen hebben, om zalig te worden.
En daarom zal God hun zenden een kracht der dwaling, dat zij de leugen zouden geloven;
Opdat zij allen veroordeeld worden, die de waarheid niet geloofd hebben, maar een welbehagen hebben gehad in de ongerechtigheid.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden