Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2019, 04:09   #12
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Hier nog zo'n "slimme" blanke in de Tropen:
Nou en is dit wereldnieuws ??

Btw ik ben 2 x beroofd.

De eerst keer was mijn eigen stomme schuld, ik had 5 x 1 liter bierflessen voor mij staan, die ik ook overigens leeggedronken had. Oeps, beginnersfoutje (..)

Desondanks had ik mij heel 'dapper' gedragen tijdens dat voorval en was destijds ook een gespierde bink (..), mijn beloning was dezelfde avond een bloedmooie Hindoestaanse in bed, die mij wel stoer en knap vond, en getuige was van dit alles. Dit na verzorgen hoofdwond endergelijke met Marium rum (90%) en het praatje dat daarop volgde, van het 1 kwam het ander... Volgende week las ik in de krant dat die rover door een mes was opengereten (dood) door een bewaker; hij/bandiet was nml. weer agressief aan het doen.. Later ben ik vertrokken naar een arm stadje en heb die Hindostaanse verlaten, ze was er niet blij mee. Part of the game. Inmiddels al meer dan 10 jaar geleden..

De 2e keer was domme pech, de bandiet is ongemaskerd te werk gegaan. Ik kon mij niet verdedigen want ik werd door een ander van achteren gegrepen. Hij is uiteindelijk gepakt. Ik meen dat hij nog steeds in de bak zit, mogelijk al een paar jaar bijelkaar.. Ik vind het eerlijk gezegd wel jammer voor hem, btw ik ken zijn dorp en familie. Mocht ik geen aangifte hebben gedaan en er niet achteraan hebben gezeten dan was ik voorzeker het schoothondje van Suriname, in een bepaald gebied, geweest. In dat opzichte mag je geen genade kennen.

Ergo, het heeft mijn aura goed denk ik wel goed gedaan, 'ze' voelen, denk ik, dat er iets aan mij kleeft. Deze mensen hebben meen ik een 6e zintuig. Nooit problemen, al ben ik zo nu en dan wel paranoia voor die ene keer, met name aan de hand wat ik langs zie komen op social media..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 9 maart 2019 om 04:26.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden