Los bericht bekijken
Oud 6 april 2016, 03:25   #2461
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Waarom zou dat een privilege zijn ?
Ik, en andere posters, doen dat zo dikwijls
Het is enkel oppassen geblazen omdat het niet de eerste maal zou zijn dat een oppenant dan achteraf zou afkomen : 'maar ge hebt het zelf gezegd'
Ik heb me verplaatst in jullie wereld om antwoorden te vinden.
Hell, ik heb zelfs een boek dat me aanbevolen werd gelezen. Ik heb mijn mantra's laten varen en ik ben niet blijven steken.

Citaat:
ik vond dit : "En dat vind ik op zich best raar, want wij mensen zijn een perfecte voorbeeld van 'isolatie' en wij kunnen nog allemaal met elkaar verder planten." behoorlijk in die richting komen
Ja dat is raar. Sorry ik dacht dat je wat anders bedoelde.
Waarom is dat niet raar? Hoe ben je zeker dat het geen kwestie van willen is? Toen de Spanjaarden de Indianen verkrachtten kwamen daar baby's van.


Citaat:
Peche gij zijt ongelooflijk hé
Eerst negeer je al mijn opmerkingen ivm problemen met uwen uitleg.
Nu geeft ge toe _alhoewel niet in zoveel woorden_ dat het niet alles verklaart en begin je meteen te schermen dat ge maar niet wilt afwijken van uw eeuwig dogma dat er geen informatie bij kan komen.

...en het is je reinste lulkoek, Peche
De waarneming mutatie is hier al ruimschoots aan bod gekomen, het feit dat tot nieuwe genetische zaken kan leiden ook al.
Dit zijn vaststaande zaken.

Het enige wat blijft is de vraag of dat in praktijk _ al zijn daar enkele aanwijzingen voor en ook die zijn reeds gegeven _ ook zal leiden tot nieuwe soorten etc
Neen Praha, gij zijt ongelooflijk. Zeggen dat iets is aangetoond terwijl ik en nog paar leden al aangeven dat niet gezien te hebben.

Gij kunt mij evenmin het doel van mutatie in evolutie aantonen dan ik U God kan tonen. Ik weet het, gij weet het, alleen zijt gij nog iets koppiger ontwikkeld.

Citaat:
In dit geval 'kunnen' natuurlijk
Hoe ben je daar zeker van? Toch maar pas als ze een bevruchting proberen? Bij het experiment van die vliegjes werden ze gewoon samen geplaatst.

Citaat:
pfff.. ik haat zaken terug op te zoeken
...maar als ik het goed voor heb ben ik destijds naar die site gaan kijken.
Met die mens is misschien niks mis maar het citaat was selectief uitgepikt.
Kan je dien mens zijn naam en of de site nog eens doorgeven ?
Praha, ik kan U minstens 10 links geven die aantonen waarom er genoeg "soorten" op Noah's ark zaten om tot deze diversiteit te komen.

Citaat:
excuseer ?
Het lijk me nogal wiedes elkeen ( dus zeer recent gij ) die de zaak wilt verklaren en claimt dat hij/zij het gevonden heeft daar toch een zekere verklaring of kijk moet op hebben ?
Wat heb ik dan gevonden?

Citaat:
DAT KAN NIET ! als alles netjes volgens de regels verloopt
Praha het moet seksueel zijn.

Citaat:
...en weer een totale 'leugen'
Gemiddeld 100 a 200 per mens per generatie, peche... hoeveel keren nog ?
( daar moet ik wel bij stellen dat recent onderzoek aangetoond heeft dat de meeste er komen tijdens de eerste celdelingen...ook dat onderzoek is hier de revue al gepasseerd )
Maar hoe dragen die bij aan onze evolutie Praha? Zeg het eens... I'm all ears! En ik vraag het je al tot in de treure toe. Stopt aub met te zeggen het is al getoond.

Citaat:
olapola ... wat een relevatie !

Niemand heeft dat ook gesteld
Ik zou durven zeggen dat jij dat wel doet.

Citaat:
ooooh boy... laat het zitten
entropie is een maat voor wanorde
Correct, en dan? De orde neemt toe, maar zal evenzeer vergaan.
Van stof zijt gij gekomen en tot stof zult gij gaan.

Citaat:
Neen !
Er is geen 'verlies' enkel 'verandering'
De afgesplitse soort kan niet meer voortplanten met de hoofdsoort en visa versa hé
Je kan niet spreken over een 'verlies' of 'minder' of 'meer' enkel dat beiden uit mekaar gegroeid

Eens te meer zet ge weer eens in de verf dat jij met een paar hardnekkige dogma's zit die steeds maar boven komen borrelen
Praha er is wel verlies. Vraagt het maar na aan eenders wie die mee is.
Het is geen dogma.

Citaat:
sinds gisteren lukt me dat weer een beetje
Ben je zo nors dan?


Citaat:
... en mag ik U er dan op wijzen : je vat het punt totaal niet
Dat is straf, ik haal zelf een punt aan maar zou het dan niet snappen?

Citaat:
Jij zegt zoveel maar daar blijft het bij hé Peche
NOGMAALS : gemiddeld 100 a 200
Worden we daar 'slechter' of 'beter' op ?
In context van de biologie speelt dat geen enkele rol ... blijkbaar 'werken' we nog steeds als levende units
Elke andere context is een waarde-oordeel en uw 'informatie gaat verloren' is enkel jouw dogma waar je verder geen enkel fundering voor hebt...bovendien toont de wetenschap net het omgekeerde
Dat klopt dat men het omgekeerd vertegenwoordigt.
Maar informatie extra bijkrijgen gebeurt via een symbiose en dan meestal tijdens de meiose.
Peche is offline   Met citaat antwoorden