Los bericht bekijken
Oud 14 december 2019, 22:41   #18682
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
In mijn ogen zijn de recente observaties gemaakt door de piloten een bewijs van het bestaan van ufo's. En die waarnemingen zijn niet alleen gemaakt met infraroodcamera's, maar ook met het blote oog door de piloten. Bovendien, als de Amerikaanse Navy nu zelf (eindelijk) toegeeft dat er ufo's zijn die regelmatig het Amerikaanse luchtruim binnendringen en zich dikwijls ophouden bij militaire installaties, dan zegt de Navy dat natuurlijk niet zo maar voor de lol. Ze zullen wel weten wat ze vertellen. Tenminste daar ga ik van uit.

U echter, u wilt een materieel bewijs. Een stuk van een ufo of de hele machine kunnen zien en kunnen aanraken of zo. Neen, dat bewijs hebben we inderdaad (nog) niet. Maar als u een vogel in de lucht ziet, dan is dat een bewijs dat die vogel bestaat, ook al hebt u die niet bij uw thuis in een vogelkooi zitten.
Maar ik aanvaard en accepteer dat dat een vogel is omdat we al talloze exemplaren hebben kunnen observeren, bestuderen en ontleden.

Als ik een vliegende kabouter in de lucht zie zou ik ook sterk twijfelen omdat daarvoor meer bewijs nodig is en dat niet past in het patroon van geaccepteerde realiteit.

Harde claims vragen hard bewijs.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden