Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2019, 11:55   #22
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
PostNL is fantastisch. Toch zeker in vergelijking met Bpost.

Vorige week iets besteld op Coolblue. ("Voor dit uur besteld, de volgende dag in huis!")
De dag erna een email dat het product de volgende dag geleverd wordt.
De volgende dag een email dat het product weer de volgende dag geleverd wordt.
De dag erna een bericht dat er een fout is gebeurd in het sorteerproces en dat het product de dag erna geleverd wordt (dat zou vandaag zijn).

Vandaag een briefje in de bus dat er niemand thuis was (alhoewel ik heel de dag thuis ben geweest, ma soit) en dat ik het pakket vanaf morgen in het postkantoor kan komen ophalen.

En dat terwijl ik op vraag van Bpost zelf, op hun website aangegeven heb op welke 'veilige plaats' het pakket gedropt mag worden als er niemand thuis is (carport). Wordt gewoon niks mee gedaan.

Nooit zoiets meegemaakt met PostNL. Altijd op tijd, bellen altijd aan, steeds vriendelijke gasten aan de deur en nooit shit.

Een webshop die levert via PostNl heeft bij mij altijd een streepje of twee voor.
echt, als ik een internetaankoop heb en ik zie dat het Bpost is, dan zoek ik verder op t internet tot ik er een vind die met PostNL werkt, ik heb al die shit niet nodig ... en idd naar t postkantoor ipv bij de buren of zo af te geven in welke eeuw leven die???
Anna List is offline   Met citaat antwoorden