Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2019, 09:57   #72
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht

2.Ik zie het op (pikzwarte) scholen in Suriname. Kinderen met gedragsproblemen, suikerziekte of hypertensie op hun 9e jaar om maar een eng voorbeeld te noemen. Helaas zijn het de moeders van deze genoemde kinderen die zich voortplanten bij de neet -- en trekken zo de andere negers naar beneden. Ergens jammer dat dit punt niet wordt aangehaald omdat men bang is voor racist te worden uitgemaakt; het is echt een kernprobleem in de zwarte gemeenschap. Dit zijn mensen die het leven geen hol interesseert; noch voorlichting. Mijn vrouw heeft dit soort mensen ook via tantes, neven en nichten in de familie en ergert zich er 'groen' aan. Het is gewoon asociaal gedrag waar de zwarte gemeenschap als geheel op wordt aangekeken. Deze asociale groep groeit -- ik kan het niet laten.
In Kenia geen hypertensie of suikerziekte, ziektes gerelateerd aan obesitas, bij de armsten, enkel bij de middenklasse. (teveel chicken and chips...)



De armste kinderen zijn meestal ondervoed, velen zwerven rond in de stad en groep, fles lijm tussen de tanden.



tomm is nu online   Met citaat antwoorden