Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2018, 15:13   #286
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Akkoord maar dan vraag ik mij af waarom er dagelijks nog massa's Nederlanders en Fransen in Zaventem staan aan te schuiven aan de check-in?
Ik was verleden jaar op Eindhoven, minstens de helft checkte met smartphone in, de andere rij was ca evenlang die checkte in met geprint ticket.

De balies waren opmerkelijk leeg...

Zaventem? Al bijna eeuwig niet meer geweest.

Citaat:
Vooral als uw vlucht reeds voor 7 u vertrekt en ge daar dan al twee uur eerder moet zijn
Dat hangt enkel van de bagage af, met enkel handbagage is het tenlaatste een halfuur dacht ik, of 45 minuten. Hangt van de maatschappij af.

Met bagage inchecken is het wslk aanbeveling 2 uur, ten laatste 1 uur, zelfs minder, tot 40 minuten. Hangt van luchthaven en bestemming af.

ff googlen, inchecken met bagage openingstijden:
Citaat:
https://www.transavia.com/nl-BE/serv...tie-inchecken/

Openingstijden check-in balies

Let op: Zorg dat je vóór sluitingstijd van de check-in balies ingecheckt bent en eventuele bagage hebt afgegeven.

Vertrek vanaf Amsterdam Airport Schiphol naar Tel Aviv: vanaf 3 uur tot 85 minuten voor vertrek.
Vertrek vanaf Amsterdam Airport Schiphol naar overige luchthavens: vanaf 3 uur tot 40 minuten voor vertrek.
Vertrek vanaf Eindhoven naar Tel Aviv: vanaf 3 uur tot 85 minuten voor vertrek.
Vertrek vanaf München naar Tel Aviv: vanaf 2,5 uur tot 40 minuten voor vertrek.
Vertrek vanaf Nantes naar een land binnen het Schengengebied: vanaf 2 uur tot 40 minuten voor vertrek
Vertrek vanaf Nantes naar een land buiten het Schengengebied: vanaf 2,5 uur tot 40 minuten voor vertrek
Vertrek vanaf Parijs-Orly of Lyon naar een land binnen het Schengengebied: vanaf 2,5 uur tot 40 minuten voor vertrek
Vertrek vanaf Parijs-Orly of Lyon naar een land buiten het Schengengebied: vanaf 2,5 uur tot 60 minuten voor vertrek
Vertrek vanaf Tel Aviv, Tunis, Casablanca, Marrakech of Algiers: vanaf 2,5 uur tot 60 minuten voor vertrek
Vertrek vanaf Dubai: vanaf 3 uur tot 60 minuten voor vertrek.
Vertrek vanaf Turkije naar Nederland: vanaf 2,5 uur tot 60 minuten voor vertrek.
Vertrek vanaf een andere luchthaven: vanaf 2 uur tot 40 minuten voor vertrek.

Laatst gewijzigd door Micele : 29 januari 2018 om 15:33.
Micele is offline   Met citaat antwoorden