Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2018, 15:41   #288
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Sorry maar na een carrière waarvan bijna de laatste 12 jaar op de luchthaven van Zaventem weet ik natuurlijk niet wat er de laatste twee maanden is verandert. Ik zal verkeerd zijn
Ryanair geraak je nog 20 minuten voor vertrek door de boardinggate, dan is finito, in de regel is het 30 minuten zoals ik al dacht:

Citaat:
https://www.ryanair.com/be/nl/nuttig...-inchecken#0-4

Hoe laat moet ik bij de boardinggate zijn?

U dient ten minste 30 minuten voor het vertrek bij de gate aanwezig te zijn. 20 minuten voor vertrek gaat de balie dicht. U dient een geldig reisdocument en een boardingkaart te overleggen bij de boardinggate.

Ingezetenen van landen die niet tot de EU/EER behoren, moeten, ongeacht de visumvereisten van passagiers, voordat zij naar de beveiligingsvoorzieningen op de luchthaven gaan, eerst naar de balie van Ryanair voor visum-/documentcontrole op de luchthaven gaan om hun reisdocumenten te laten controleren en hun online-boardingpass te laten afstempelen. Alle passagiers die vertrekken vanuit Marokko moeten voordat zij naar de beveiligingsvoorzieningen gaan, eerst naar de balie voor het afgeven van bagage en visum/immigratie gaan om hun reisdocument te laten controleren en boardingkaart te laten stempelen

Passagiers die te laat bij de gate aankomen, worden niet meer aan boord van het vliegtuig toegelaten. Mocht u met een latere vlucht willen vertrekken, dan dient u een nieuw ticket aan te schaffen tegen het op dat moment van toepassing zijnde tarief...
2 jaar geleden heb ik nog Weeze-Verona gevlogen met Ryanair. Weekje Adria Venetië-Jesolo.

Zaventem? Waar ligt dat?

Laatst gewijzigd door Micele : 29 januari 2018 om 15:42.
Micele is offline   Met citaat antwoorden