Los bericht bekijken
Oud 14 augustus 2019, 17:58   #27
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Ik ben huurder, en stel een electricien aan die een extra kabel legt om mijn droogkast te laten draaien. Helaas is de gebruikte kabel te zwak, en is er een brand ontstaan - gelukkig beperkt.
Mijn reactie als huurder naar de verhuurder: "Nou, daar is iets niet goed gegaan, maar het huis staat nog deels recht. Laat me weten als alles gerepareerd is. Daag." (huurder is niet aansprakelijk wegens 'afstand van verhaal' door verhuurder).

Ik ben huurder, en mijn installateur heeft een vaatwas gebracht. Helaas is de toevoerleiding van het water losgekomen, en dit terwijl ik de vaatwas had geprogrammeerd om te starten in het weekend - lager tarief voor elektriciteit - terwijl ik op verlof ben. Hierdoor is er gedurende meerdere dagen water vrij in het appartement kunnen lopen, en de onderbuur heeft ook waterschade, want hij was ook op reis.
Mijn reactie als huurder naar de verhuurder: "Jammer voor uw muren en het plafond die nu nat zijn. Misschien kunnen deze muren nog wat drogen, want in de winter kan het water bevriezen, en de structuur van het gebouw in gedrang brengen. Heb jij ondertussen iets anders? Yo de mannen." (huurder is niet aansprakelijk wegens 'afstand van verhaal' door verhuurder).

Ik ben huurder, en heb de 'handige Harry' willen spelen, doch heb hierbij de gasleiding geraakt. Een vonk deed de rest.
Mijn reactie als huurder naar de verhuurder: "Het was een mooi huis. Sorry. Salut." (huurder is niet aansprakelijk wegens 'afstand van verhaal' door verhuurder).

In alle gevallen draait u, als verhuurder, op voor de (enorme) schade. En u vindt dit ok?
Ik niet !

Waar verhuurt u precies? Lijkt me interessant te zijn om te huren, want zeer veel voordelen te verkrijgen...
.
De verzekering draait op voor de kosten.

En ingeval ge gefoefeld hebt als huurder zal de verzekering uitbetalen aan de verhuurder en dan achter u gaan om de kosten te recupereren.
__________________
Ben ik ‘uw volk’?
https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=10

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 14 augustus 2019 om 18:00.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden