Discussie: Facebook censuur.
Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2021, 15:51   #79
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
ik geloof je niet, je mag het feitelijk aantonen natuurlijk
30 seconden google en ik vind neits over maatregelen zoals vorig jaar of een dodencijfer dat nog maar in de buurt komt


wow, 3x zo erg als in 3x zoveel doden met even zware maatregelen?
allé dan, ik geloof u nog steeds niet want ik vind niets in die richting

maar goed, het kamp, corona is maar een griepje, is nog steeds alive
er zijn ook groepjes en kampen waar de aarde plat is. logisch ook want staat ge aan de onderkant meot ge er toch afvallen hé
Pas op ik begrijp uw standpunt maar het is een feit dat die Hong Kong griep wereldwijd 1 miljoen doden zou hebben veroorzaakt.

En dat is waarschijnlijk maar een ruwe schatting t want meer dan 50 jaar geleden was de communicatie belange nog niet wat ze nu is. En wat er toen in armelanden gebeurde genre Brazilië Vietnam of India hebben we helemaal het raden naar.
Vergeet ook niet dat er toen nog een pak minder mensen waren op aarde. Vele steden waren nog niet zo dichtbevolkt als nu. En last but not least de mensen waren gemiddeld ook een pak jonger. Vergrijzing bestond nog niet.

Ik weet dat het Woodstock festival in 69 heeft plaatsgevonden toen die epidemie in volle hevigheid woedde.

Maar alles was toen veel minder gemediatiseerd .....Ik vraag me af hoe we die corona zouden hebben beleefd 70 jaar geleden toen er nog geen internet bestond en we alleen wisten wat er in de gazet stond en hier of daar op de radio werd gezegd.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 mei 2021 om 16:00.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden