Los bericht bekijken
Oud 22 december 2011, 12:40   #18
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Au contraire, mijn beste. Ik stel vast dat het merendeel van de forumleden dermate goed op de hoogte zijn van de huidige politieke realiteit, dat zij menen dat er nog regeringsonderhandelingen lopende zouden zijn. Lees er gewoon een aantal van de bovenstaande posts op na. Een aantal onder de forumleden knutselen zelfs bizar gewrochte redeneringen ineen waaruit blijken zou moeten dat België niet over een federale regering beschikt. Of jou dit nu zint of niet, in deze bestaat er geen twijfel : De regering Di Rupo is een feit.

Ik begrijp dat er een grote aantrekkingskracht uitgaat van de themagroep "Verkiezingen 2010 en regeringsvorming" naar de liefhebbers van psychedelica onder de forumleden.
Zeer tijdelijk en vrijwel onwaarneembaar. Een ondemocratische minderheidsregering kan ik niet aanvaarden. Daarvoor zijn geen psychedelica nodig dan wel een forse dosis realiteitszin. Dat deze minderheidsregering federaal door een onderdrukker gesteund wordt maakt de zaak juist erger ipv beter. Vijftig jaar geleden werd zoiets een protectoraat of apartheid genoemd.

Laatst gewijzigd door Effect : 22 december 2011 om 12:40.
Effect is offline