Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2014, 10:14   #49
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Zoveel is een feit. Maar kinderen hebben is soms een prijs die je moet betalen in de balans, he. Of die prijs te hoog of laag genoeg is, zal enkel het lot bepalen.

Nu, er zijn soms momenten dat kinderen, als ze niet te klein zijn, die aangenaam maken ook hoor. Ik geef grif toe dat dat niet opweegt tegen al de belemmeringen die ze veroorzaken, maar het is niet helemaal zwart.

Ik heb vooral een hekel aan kleine kinderen, maar je moet daar eenmaal door, he. Vanaf 5-6 jaar zijn er ook goeie momenten. Het leukste vind ik tussen de 8 en de 11 jaar. Daarvoor zijn ze te klein en is het niet echt interessant, en nadien moeten ZIJ van U niet veel meer hebben.
Er is duidelijk een reuzengroot verschil tussen de opinie van de meeste mannen hier en die van de vrouwen.
Blijkbaar is het nog steeds zo dat mannen de kinderen liever maken dan opvoeden.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden