Los bericht bekijken
Oud 25 april 2021, 08:29   #581
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik heb U daar een concreet voorbeeld van gegeven: het ontwikkelen van meerkleurige visie in het zichtbare licht, ipv gewoon maar UV waar te nemen. Maar er zijn zo enorm veel voorbeelden.

Natuurlijk gaan we dat niet onder onze neus zien gebeuren, want dat kan niet omdat wij gewoon niet lang genoeg leven. Dat hoort daar trouwens bij: op de schaal van de leeftijd van een individu kunnen mutaties uiteraard niet echt waarneembaar zijn gezien het een traag proces is doorheen vele generaties. Met andere woorden, het concept zelf geeft aan dat je het niet onder uw neus zult waarnemen. Dat we het dus niet onder onze neus zien gebeuren is niet alleen geen probleem, het is zelfs normaal.

We moeten het dus afleiden uit indirectere waarnemingen. Op dezelfde wijze dat we geen geologische processen zoals bergvorming kunnen waarnemen onder onze neus, omdat dat op andere tijdschalen gebeurt.
Tekst zonder wetenschappelijke data = pseudowetenschap.
Je moet wel voldoen aan de criteria van bewijslast die ge van anderen eist he.


Ik gaf aan hoe mutaties opgaan in het niets door dominante aanwezigheid van de niet mutanten. Gij maakt van hybrides mutanten terwijl deze niet tot een nieuwe soort leiden en vaak complexiteit verliezen.

Ik zie geen enkel voorbeeld onderbouwd met data die toont hoe mutaties tot een stijgende complexiteit komen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 25 april 2021 om 08:30.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden