Los bericht bekijken
Oud 28 april 2014, 16:22   #94
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.651
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Als de NVA in een één van de vorige peilingen op 35% stond en nu op meer dan 32% dan noem ik dit toch geen vooruitgang. Eerder een terugval.
Juist ja. Het zijn maar peilingen maar toch klamp je je er als een drenkeling aan vast omdat je niet in staat bent om je ongelijk toe te geven.

Als je die peilingen toch zo hard nodig hebt om je blaas mee baas te kunnen kan je je beter niet alleen op de cijfers fixeren waarmee de N-VA gepeild wordt. De partijen waar jij je hoop op vestigt komen daar immers slechter uit dan de N-VA. Maar d�*t valt jou natuurlijk weer NIET op.

Ik heb het simpel gemaakt door de bewezen cijfers van vorige verkiezingsuitsslag te vergelijken met de laatste flutpeiling. Vruchteloos, want vergeleken met vorige peilingen is er een terugval. D�*t is jouw reddingsboei, en die laat je zelfs voor koning Flip niet los.

Kan je écht niet wachten tot na de verkiezingen in plaats van peilingen met peilingen te vergelijken om je aan vast te kunnen klampen?

En vergeet niet wie dit heeft gezegd:

Citaat:
Ik hoop dat u het spel fair zult spelen. En dat, indien de NVA substantieel verliest (verlies vanaf 2 �* 3%) bij eventuele verkiezingen, dat u dan een geruime tijd als handtekening zult hebben:
Citaat:
System had gelijk!!
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=62

Vorige keer had System dus géén gelijk want de N-VA leed geen "substantieel" verlies maar boekte serieuze winst.

Mogen we hopen dat JIJ het spel fair speelt, en dat de N-VA, indien ze "substantieel" winst boekt bij de VERKIEZINGEN (vergeleken met de vorige VERKIEZINGEN ipv met vorige PEILINGEN) dat jij dan geruime tijd als handtekening zult hebben: System had ongelijk!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline