Discussie: de spastische smurf
Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2012, 22:38   #22
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
In ieder geval blijf je bij Ben Weyts wakker, wat van de meeste parlementsleden niet kan gezegd worden. Peumans moest in het Vlaams Parlement zelfs de parlementsleden naar een cursus spreken sturen, omdat hij hun gestuntel, gezaag en geneuzel beu was.
Gelukkig hebben we nog parlementsleden als Ben Weyts die de waarheid zeggen op een manier die de mensen zich herinneren.
Dat de agitprop agentschappen van het Belgische regime de foto van Ben Weyts nog vaak zullen gebruiken lijdt geen twijfel: met stront gooien is nu eenmaal het kenmerk van de rioolgazetten.
Ik heb geen slecht woord over voor Peumans. Dat was een goed parlementslid, heeft veel redenaarstalent, kan een ingewikkelde problematiek duidelijk en bondig verwoorden, en is verstandig. Ook in zijn huidige rol vind ik hem sterk.

Weyts maakt zichzelf belachelijk, zijn optreden (de konijnen-polonaise) was het op één na slechtste wat ik ooit in het parlement zag. Het record zal hij nooit kloppen : dat is voor eeuwig toegewezen aan Michel Daerden (de speech over het kroen-boek...)
Ik geloof nooit dat er veel mensen zijn die zich de inhoud van de konijnen speech van weyts gaan herinneren.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden