Los bericht bekijken
Oud 18 december 2019, 08:35   #1017
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.741
Standaard

Even dit duidelijk maken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Trump was helemaal niet 'al lange ontevreden' over haar

De tijdslijn die je zelf post schetst duidelijk het beeld dat men een paar personen dik betaald heeft om hem in te fluisteren dat hij ze moest ontslaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Blijft hetzelfde voor Trump, als hij denkt dat ze onbetrouwbaar is dan is het bijna zijn plicht haar te ontslaan. Ook de nieuwe Oekraïense president en z'n Prosecutor General steunde het ontslag, het gaat dus wel om meer dan een 'paar personen'.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
wat is dit weer voor een degoutante leugen! Wat maakt het uit wat de oekrainers denken van een US ambassadrice, sinds wanneer hebben die inspraak?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Je bent zelf een degoutante leugenaar, je mag wel eens stoppen met mensen uit te maken voor leugenaar omdat iets je niet aanstaat. Hoe kinderachtig kan je zijn. Nog zo ene en je komt op m'n ban-list, dat zal je leren.

Uit het gesprek met Trump:
President Zelensky : "It was great that you were the first one who told
me that she was a bad ambassador because I agree with you 100%.
Her attitude towards me was far from the best as she admired the
previous President and she was on his side. She would not accept
me as a new President well enough."

Obama ontsloeg eveneens alle politiek aangestelde ambassadeurs kort na z'n aantreden, dat is standaard. Trump was al lang ontevreden met Yovanovitch die een carrière ambassadeur was en heeft haar contract dan niet meer verlengd.
Als je een ambassadeur niet vertrouwt dan ontsla je ze, dat is logica zelve.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Zoals gewoonlijk heb ik gelijk en gij ongelijk, want wat blijkt nu …. Guiliani geeft zelf toe dat hij achter het ontslag zat en vertelt ook waarom:
https://www.youtube.com/watch?v=GWrYMPVPUhQ

Dit is zoals bankovervallers die nadien met hun buit pronken op FB en dan gepakt worden! Hoe dom kunt ge zijn ?

Laat het zo duidelijk zijn dat m'n stelling dat meer dan een 'paar mensen' die ambasadrisse buiten willen, waaronder de vorige Oekraïense prosecutor general Yuriy Lutsenko die samenwerkte met Trump en Guiliani, ook de nieuwe president steunt het ontslag volmondig. Wat dus mijn stelling was!

Laten we dit als bewezen en afgesloten beschouwen want je bent weer aan het trollen door nieuwe discussies te verweven in oude.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden