Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2010, 14:30   #47
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Alle mensen gelijkwaardig. Eenzelfde sociale regeling voor iedereen. Waar zie jij een tegenstelling?

Jouw droom is mijn nachtmerrie en omgekeerd waarschijnlijk ook. Ik ben mij ervan bewust dat jouw droom meer aanhangers heeft op deze moment en dat de kans op een realisatie in de nabije toekomst dan ook groter is voor jouw droom. Er komen echter nog vele jaren, hoop ik, en daarin kan er nog veel gedroomd en gerealiseerd worden.



Akkoord. Daarom wil ik de verschillende sociale vangnetten ook vervangen door één sociaal vangnet voor alle mensen. Dan zal er niet meer verhuisd worden voor een beter sociaal vangnet, wel voor beter werk.
beetje naïef hé, hoe ga je alle sociale vangnetten op elkaar afstemmen?

ga je 1 systeem verplichten voor alle 7 miljard mensen? en hoe ga je dat juist doen?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden