Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2018, 22:04   #46
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Ik merk precies steeds een vorm van nostalgie in jouw posts hierover.
Thule, je kan dit nu nog hoor. Genoeg plaatsen waar je off-grid kan gaan wonen.
De meeste van deze vaardigheden kan je alsnog leren.
Maar daarom hoef je niet volledig terug te gaan naar de oertijd.
Een kompas werkt ook zonder elektriciteit, en je hoeft daarom ook niet alles vanbuiten te leren. Genoeg boeken die je kan meenemen over plantkunde en overlevingsskills.
Wat houdt jou feitelijk tegen?
Ach voor hem is civilisatie an sich het probleem. Voor mij is het "fake"' gedoe aan civilisatie storend. Mensen zeggen dat ze geciviliseerd zijn maar slaan elkaars kop in voor 5 euro of als je hen beledigt. Er is nergens civilisatie, het is een kwestie van wetenschap. Wetenschap is niet gelijk aan civilisatie. Wetenschap maakt alles makkelijker tot het op een piek komt en den Amerikaan gooit een atoombom op Kimmeke en we kunnen weer overnieuw beginnen. Het wiel van civilisatie.

Het Westen als de heersende civilisatie is dood en begraven. Of een civilisatie vindt zichzelf terug uit of sterft in 1 grote vuurbal of dooft langzaam uit en begint nog wat te rotten ook.

Veel mannen beseffen dat het game over is voor het Westen en laten de vrouwen de winkel nog proberen te redden. Maar de vrouwtjes houden zich alleen maar bezig met me2 en andere zever. Laat de mega-atoombom maar komen, de shitclock is ticking. We moeten naar de rots van de verlossing en daar zal God zijn bliksem en donder op ons laten afdalen.

Ach. We gaan nu niet te fatalistisch doen he.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden