Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2015, 16:25   #32
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dit (vetgedrukte) vind ik zo'n grandioos propagandamiddel. De xenofoob weet het zelf niet, maar WIJ vinden dat hij xenofoob is.

Ik heb een afkeer/angst van kannibalistische cultuur. Zelf vind ik dit helemaal geen xenofobie want de kans dat ik in hun stoofpot geraak is reëel, en het zijn inderdaad vreemden.

Neenee zeggen dan de Edina's van deze wereld: Circe is wèl een xenofoob, alleen weet ze het zelf niet.

Zo houd ik ook niet van de arabisch/islamitische cultuur, m.n. omwille van hun vrouwonvriendelijke standpunten.
Ik vind dat geen xenofobie, maar neenee zeggen dan de Edina's van deze wereld: Circe is wèl een xenofoob, alleen weet ze het zelf niet.

Ik houd wèl van de Spaanse cultuur, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat dit binnenkort racistisch zal zijn. Houden van de Griekse cultuur begint dat nu al te worden.

Heb ik in feite nog de vrijheid om van bepaalde culturen te houden en van andere culturen niet?
Maar natuurlijk. Indien u pro-Islam wordt, bent u meteen een multi-flauwe-cultiliefhebber, en zeer zeker geen rass�*es.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline