Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2023, 22:10   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Die meiskes die gingen betogen, zijn serieus misleid door hun vakboungd.

Hoe kan een verpleegster nu betogen tegen personeelstekort? Vraagt zij aan de regering om jonge 18-jarige meisje te verplichten om een opleiding verpleegster te volgen, in plaats van wat hun eigen eerste keuze is ????

En wat doet die culturele sector daar tussen? Over welke functies gaat dan dan? Willen ze meer hostessen in de musea of zo?

Wat ik voor de verzorgende sector een voorbeeld-eis vond, en die ze binnen gehaald hebben?
De rimpeldagen !!
Geniaal en goed.
Ik kan het weten. Ik mag af en toe van hun zorgen genieten.

Maar de ultieme oplossing: het einde van het knelpuntberoep als verpleegster of verzorgende? Daar heb ik in al mijn universele kennis from all there is to know, geen oplossing voor.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden