Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2006, 14:18   #30
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Officieel is een allochtoon iemand die ofwel zelf, ofwel van wie één of beide ouders of grootouders(? ik twijfel) in het buitenland geboren zijn. (zowel het Nederlandse als het Belgische koningshuis bestaat voltallig uit allochtonen).

Onofficieel is "allochtoon" een moslimse Marokkaan of Turk, ongeacht hoeveel generaties ze hier al wonen.

Dat ik dergelijke nonsens in de "Debatclub" moet tegenkomen ! Ga met dergelijke onderwerpen toch op het vreemdelingen en integratie wat racistische praat verkopen !

Leopold II is in België geboren
Albert I is in België geboren
Leopold III is in België geboren
Boudwijn I is in België geboren
Albert II is in België geboren
Filips de "king to be" is in België geboren...

Dat "binnenlandse vorsten" met "buitenlandse adel" huwt is een
eeuwenoude goede Bourgondische traditie (in tegengesteld geval zou incest de "adel" vlug decimeren..

Grofweg geschat heeft minstens 25 % van alle "Vlamingen" minstens één buitenlandse grootouder..

"Allochtoon" is gewoon een scheldwoord om iemand te mogen kunnen discrimineren.. Puur wettelijk gezien bestaan er geen allochtonen en zijn alle EU burgers in principe autochtonen
(dus binnenkort ook Turken, Roemenen en Bulgaren.. overigens is een flink % bulgaren etnisch turks, idem dito trouwens de Cyprioten & kom nu niet met een argument dat Turks Cyprus geen EU lid is, wij erkennen Turks Cyprus niet & dus..)
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden