Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2014, 08:43   #46
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik ken er nog zo een. Eerst dacht hij er in het geheel niet aan om zo vroeg met kinderen te beginnen. Hij wou nog wat van het leven genieten. Komt vrouw tegen, en die begint na een maand of twee al over trouwen te zagen. Hij laat zich vangen en trouwt. Dan begint ze rond zijn oren te zagen dat het niet meer normaal is (dat zagen) en dat ze kinderen wil. OK, hij maakt er een (ik verdenk er haar zelf van dat ze de pil een tijdje niet gepakt heeft). Onnozel als hij is denkt hij dat hij nu gelukkig is.

Ik zeg hem dat zijn vrouw binnen het jaar na de bevalling terug zwanger zal zijn van een meisje (had het geslacht daarvoor ookal voorspeld voor ze in verwachting was).

En ja, zo geschiedde. Hij vond dat 2 jong nu wel genoeg was. Ik zeg hem dat ze nog een derde jong zal willen en ze het hem aan zijn been zal lappen.

Klopt nog ook. 3 jong aub !!

Het strafste is ook dat hij daarvoor tegen mij had gezegd dat hij nooit of nooit nog een derde kind erbij wou. Ik zij wacht maar af ...

Omdat hij zo weigerachtig was heeft zijn vrouw hem er dan maar van overhaald om een creche op te starten. Ze hadden heel wat veranderingen aan hun huis gedaan tot er vanaf dit jaar door de overheid beslist word dat zoiets ihv niet meer ging zonder diploma.

En hij blijft zich wijsmaken dat hij gelukkig is. Maar als ik naar hem bel is het totaal onmogelijk om hem langer dan 10sec. aan de lijn te hebben of hij moet een en ander met de kinderen doen .. afstraffen berispen.. hij heeft totaal geen vat meer op 3 kinderen die hoop en al nog geen jaar in ouderdom van elkaar verschillen.

Maar ja, er zijn ook mensen die plezier scheppen in SM.
Sommige mannen zijn dan ook volledig willoos en laten zich volledig sturen door één of andere vrouw waarmee ze in hun wanhoop aangepapt hebben.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden