Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2014, 10:55   #51
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.008
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
2 !

Maar dat past perfect in jouw eerdere uitleg hoor. De vrouw heeft een ticking clock, en op een zeker ogenblik panikeert ze en wilt ze kinderen, want anders is het te laat. Als je op dat ogenblik als man in een zwakke situatie zit die maakt dat "nee" duur kan uitkomen, dan hebt ge het vlaggen, he En dan leert ge ermee leven (of niet).

Het is ook zo dat je als kinderloze man zonder veel sociale contacten met mensen die kinderen hebben, niet echt weet wat het allemaal inhoudt. Je kan dus moeilijk met zekerheid spreken over het bilan van de positieve en negatieve zaken. Als velen U dan nog komen vertellen dat kinderen het ultiem geluk zijn, dan riskeert ge van daar in te trappen

Ik kan mijn zoons enkel maar aanraden van er geen te hebben (zoals mijn vader mij destijds had aangeraden). Maar 't gaat niet helpen

Maar, zoals ik zegde, het is de hel ook niet, en er zijn soms ook goeie momenten.
Grappig dat wij over heel wat zaken hetzelfde denken, zo ook over kinderen blijkbaar. Ik zeg trouwens ook tegen al mijn kinderloze vrienden dat ze er beter ver vanaf blijven, maar 1 voor 1 zijn ze voor de bijl aan het gaan. Ze geloven mij niet.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 15 juli 2014 om 10:56.
fox is offline   Met citaat antwoorden