Los bericht bekijken
Oud 18 april 2016, 08:30   #47
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Ik zou alle Kobelco contracten van na 3 maart 2008 wel eens na elkaar willen leggen(dit kan procureur in Antwerpen ook)
Hoe die handtekeningen(kribbels) van elkaar verschillen.
Ik zeg dit niet zomaar heb er al vergeleken tussen een filiaal uit Wuustwezel en uit het bewuste filiaal uit Herentals.
En zij verschillen allemaal van kribbel!! u kunt perfect de contracten van elk filiaal bijeen leggen!!!
Dit is een indicatie dat er uit het toenmalig NV record bank filiaal uit Herentals na 3 maart valse contracten zijn uitgeschreven.
Bij een inval van recordbank inspecteur(uit PV) in dit filiaal is vastgesteld dat de inspecteur niet kon bevestigen dat Kobelco documenten echt waren" hij vermoede dit enkel "!!!

Dit kan de procureur in Antwerpen op één been vergelijken met de contract kopies in zijn dossier.

Er is maar één Kobelco contract na 54 dagen echt afgebroken en daar is "echt" via Kobelco holding intrest van gestort na 3 maart 2008.
En dat is van mijn ouders.
Al de andere Kobelco contracten waren nieuw of verlegt met intresten erbij(info uit lijst Kobelco gedupeerden)
Die hebben echt gekozen voor Kobelco en mijn ouders niet.
Waarom zeg ik "echt" omdat dit geld is gestort door Kobelco holding NV via een Fortis rekening op recordbank rekening.
De vraag is (zal advocaat nog aanvragen) Wie is de volmachthebber(s) van die Fortis rekening?
Ik heb een zeer sterk vermoeden dat dit de fameuze filiaalhouder is uit Herentals of een stromannetje.
Dat zou bevestigen dat onze spaargelden al veel langer waren ontvreemd.(vanaf 16/01/2008)
De vraag is of er in het verleden(Voor 3 maart 2008) nog mensen waren die intresten hebben ontvangen van Kobelco via een Fortis rekening? Laat die fortis rekening ook onderzoeken naar wie de volmachthebber was!
Wie weet?

Laatst gewijzigd door Deo : 18 april 2016 om 08:31.
Deo is offline   Met citaat antwoorden