Los bericht bekijken
Oud 23 mei 2016, 19:54   #60
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Als het toch zo zou zijn dat Recordbank hier geen hand in had , Waarom heeft Record Bank dan geen klacht tegen mij ingediend voor laster en eerroof.
Ik zou niets liever hebben dat Recordbank dit doet(zij weten zeer goed wie ik ben)
Maar is weer een indicatie dat het net begint te sluiten voor Recordbank.
Ik heb contact gehad met het parket in Turnhout om de mogelijkheid strafrechtelijk in te zetten. Dit ligt nu in overweging bij onze advocaat.
Alles heeft te maken met recent bewijsmateriaal (2 januari 2016 )van Recordbank zelf .
Dit gaat over puur verduistering van spaargelden en dit zou dan niet openbaar op een forum mogen staan volgens NV Record Bank.
Als u gaat toegeven aan druk van een bank zal dat een weg openen naar anderen om iets te verwijderen.




Niemand kan hier (op dit forum) een correct oordeel vellen. Niet jij, niet ik, noch de Record Bank, noch de andere forumgebruikers.

Ik denk dat dit forum wel meer heilige huisjes intrapt aan mensen van andere huidskleur enz.. Stel je voor dat die ook de weg vinden om iets te laten verwijderen!

Recordbank had aan mij persoonlijk via een klacht tegen eerroof en laster dit topic laten schrappen , Waarom hebben zij dat niet gedaan? Gewoon omdat zij weten wat ik zwart op wit heb en proberen u te overbluffen.
Ik heb een vermoeden dat het hen nog lukt ook, maar er is bij andere Kobelco gedupeerden al een lampje beginnen te branden en dat is de meerwaarde van dit forum geweest.
U doet maar , mss geeft NV Recordbank nog een donatie aan forum politics

Laatst gewijzigd door Deo : 23 mei 2016 om 20:11.
Deo is offline   Met citaat antwoorden