Los bericht bekijken
Oud 11 december 2017, 16:35   #15
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
Ik krijg hier intussen meer dan eens per maand een verzoek met dwingend karakter (aangetekend schrijven + advocaat + ...). Ik denk dat ik ze gewoon in het publiek ga smijten, kwestie dat iedereen kan zien waarover dat soort klachten gaat. En misschien mee kan oordelen, want (bijvoorbeeld) deze laatste is weer een lastige.

De nieuwste is van de "bedrijven docter"
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=416
en deze
http://forum.politics.be/showthread....240036&page=22

Blijkbaar een heel verhaal rond een bvba waar een boekhoudkantoor bij betrokken is én degene die deze posts plaatste.

Advocatenkantoor vraagt verwijdering op grond van (1) lasterlijk karakter, ook (2) omdat het betwist zou zijn en haalt daar bovenop (3) de privacywetgeving aan ("... doch daarenboven wordt op deze wijze manifest de privacywetgeving geschonden")

Iemand die begrijpt waar dit over gaat?
Maarten, enkele forumleden beschreven het al zeer goed. Het kan idd niet dat Bedrijvendoctor documenten publiceert, met namen, en dat opsmukt met zijn fantasie, zijn juridische nonsens en -vooral- zijn beschuldigingen.
Men kan dat lezen als een hoop quatsch van iemand die de pedalen kwijt is, maar derden die hun naam en faam zien opduiken in een dergelijk draadje kunnen daar minder mee lachen.

Wat niet wegneemt dat het bijzonder jammer is, dat men dan begint te schieten op de pianist... Uiteindelijk kun jij als forumeigenaar onmogelijk instaan voor de inhoud van iedereen die hier dingen post.

Ik hoop dat dit niet verder evolueert ten kwade, want anders gaan we naar toestanden zoals op sommige franse of amerikaanse fora. Dus : met een drakonisch toezicht, en mensen die om 2 keer niets buitenvliegen gewoon omdat men bang is van legal claims.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden