Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2010, 23:37   #23
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
dikke onzin. Niemand noemt een bbq met varkensflees en wijn extreem-rechts.

Er niks extreem rechts aan een bbq met varkensvlees en wijn.

Wat wel extreem-rechts is, is zo'n feest organiseren, er de titel anti-islamitisch op plakken, en daarbovenop nog vermelden dat dit bedoeld is tegen "niet-vrienden".

zoiets wordt niet georganiseerd om de gezelligheid van een bbq, of om het vlees of wijn. nee, dit is pure stemmingmakerij. een politieke daad. Een racistische daad.
Laat ik voorop stellen ik vind dat iedereen zelf moet weten wat ze eten en drinken, zolang ze het maar uit hun hoofd laten aan anderen op te leggen wat ze nu wel of niet mogen. Een deel van de rechtse kiezers heeft blijkbaar wel deze indruk, dat dit juist gebeurd, en persoonlijk vind ik het onverstandig van links dat ze dit zo makkelijk wegwuiven.
Wat betreft deze BBQ, mits openbaar, dan is het slecht dat ze mensen buitensluiten (impliciet niet expliciet), maar het weglaten van varkensvlees (en in sommige gevallen alcohol) van bepaalde evenementen om tegemoet te komen aan een groep is evenzeer absurd. Desnoods waarschuw je die mensen (varkensvlees of algemener niet halal/ haram), maar die zaken preventief verwijderen zijn nu juist die dingen, waarvan die groep, die zich bedreigd voelt en niet serieus genomen, van zegt zie je wel, we hebben gelijk, wij moeten ons alleen aan hun aanpassen. Gedeeltelijk onderbuik, maar oerstom dat links hier helemaal blind voor lijkt...
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck

Laatst gewijzigd door Adam Smith : 7 augustus 2010 om 23:46.
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden