Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2009, 07:06   #7
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
Alle culturen hebben een evolutie meegemaakt waarbij ze door andere culturen zijn beinvloed.
De gedachte dat die cultuurevolutie en cultuursvermenging nu in de 21ste eeuw gaat stoppen, omdat een aantal ethisch-conservatieven denken dat ze het summum van de beschaving en de terminus van de evolutie zijn, gaat daar niets aan veranderen.
Of geloof je dat de Vlaamse cultuur op de 6e dag van de schepping uit de hemel is gevallen gebeiteld in een mooie stenen tafel?
En dat is dus de andere kant van het spectrum.
Wie vindt dat er in onze cultuur zaken zijn die verkiesbaar zijn boven de regels en normen van andere culturen zijn dom, conservatief en kortzichtig want alles Moet veranderen.

Ik persoonlijk vindt bvb niet dat elke beïnvloeding positief is en elke verandering een meerwaarde.
Ik verkies het streven naar gelijkheid van man en vrouw boven de door de islam inherent opgelegde onderdrukking.
Ik verkies te kunnen zeggen; "nee kindje, je mag niet zomaar nutteloos dieren kwellen" boven te moeten zeggen;" Nee kindje, je mag niet zomaar nutteloos dieren kwellen tenzij je de Islam aanhangt. Dan is het ok..."
Ik vindt dat een vrouw met stenen doodsmijten niet kan en al zeker niet omdat één of andere jaloerse idioot de vrouw in kwestie liever ziet stenigen dan in bed duiken met een andere man.
Ik vindt dat iemand die zijn zus of dochter mishandeld, verminkt of zelfs vermoord omdat haar vriendje hem niet aanstaat gewoonweg niet zwaar genoeg kan gestraft worden.
Ik vindt dat mensen die proclameren dat je zonder probleem een meisje van 7 a 9 jaar kan huwen en dat huwelijk dan ook mag cosumeren net zoals Dutroux voor eeuwig en nog eens honderd jaar uit de maatschappij geschopt dienen te worden... om te beginnen.
Ik vindt dat mensen die een idioot aanhangen die gewapenderhand zijn eigen volk onder een gruwelijke tiranie bracht en de plaatselijke godsdienst gebruikte om zijn macht te bestendigen, die zichzelf daarbij als hoger dan zijn eigen God aanstelde (wat hij zegt klopt en niets anders, en al de anderen die God hoorden hadden het uiteraard mis en moesten dan ook consequent gekeeld worden) de meest misleidde sukkelaars die er rond lopen.
Hoe heette die terrorist ook alweer? Ah ja, Mohammed...

Dus nee, dat er altijd al beïnvloeding is geweest vindt ik persoonlijk geen reden om alles zomaar te slikken en aanvaarden en terug te keren naar de duistere Middeleeuwen en zelfs verder...
Gelukkig hebben we nog verlichte geesten als jij die daar anders over denken.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.

Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 22 mei 2009 om 07:08.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden