Los bericht bekijken
Oud 26 maart 2023, 16:59   #334
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb de Chinezen wel nodig en heb geen goesting risico's van productie en kwaliteit te gaan lopen in achterlijke klotelanden. De Russen heb ik niet nodig, als ze via omwegen kopen is dat mijn zaak niet. Maar naartoe gaan doe ik al lang niet meer.
Ik zie niet in waarom men China economisch zou proberen te treffen als de mogelijkheden van lokale productie in het Westen financiëel en op gebied van personeel onmogelijk zijn geworden. Nu en dan hoort men uitzonderlijk van producten die terug in het Westen gemaakt worden maar dat blijft verwaarloosbaar.
Trouwens als men de problemen ziet hoe de vakbonden hier bedrijven afstraffen die veel personeel te werk stellen dan is er absoluut geen goesting om hier terug productie te beginnen.
Dan ga ik lieverop de Caraïben op een yacht liggen met een paar hete jonge negerinnen en een ijskoude bacardi.


Strak plan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden