Los bericht bekijken
Oud 1 april 2015, 03:38   #41
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Ik ga me heus niet moe maken om je van alles aan het verstand te brengen dat je toch niet snapt. Wat je ook vooral niet kan is ernstig argumenteren. Enkel het soort Apple snobs die teneinde raad zijn in hun argumentatie zeggen bvb dit als je hen zegt dat een bepaald product waardeloos of slecht is :"gebruik het dan niet". Dat is een argument dat wel altijd zal kloppen maar het omzeilt duidelijk de kern van de zaak. Als ik zeg dat een bepaalde browser (Safari) van Apple niet goed is, antwoord jij:
Citaat:
Gebruik dan gewoon chrome of, beter nog, opera. Easy.
Op die manier ga je aan de kern van de vraag voorbij. Je praat op dat ogenblik als een politieker en totaal naast de kwestie en dus irrelevant.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
Ik lach ook altijd met gebruikers die met over-sized telefoons rondlopen. Samsung met hun S-lijn was gewoon belachelijk groot, en de S-Mini gaat al dezelfde tour op.
Er is nog wel een en ander tussenin. Als jij een Samsung S4 al te groot vind en je vind dat een kleine Apple smartphone 5S die al een jaar of 4-5 gemaakt werd wel groot genoeg is, terwijl bijna alle concurrentie met grotere toestellen zat juist omdat bepaalde applicaties dat nu eenmaal nodig hebben, dan ben je wel aardig verknocht aan Apple. Er is eenmaal een minimumgrootte nodig voor sommige applicaties. Ik hoor je nu al zeggen gebruik dan geen GPS of Google maps met een smartphone.

Je manier van redeneren vind ik daarom nogal kinderachtig als je met zo'n statements afkomt van "gebruik dit of dat dan niet .. ". Zo'n statements kloppen dan wel, maar ze laten duidelijk zien dat je ten einde raad bent met je argumentatie.

Het is er je duidelijk in al je infantiliteit om te doen om te trachten je gelijk te halen. Je zal dat niet of nooit kunnen als je niet leert hoe je kan discussieren, ik vraag me dan ook af wat je hier komt doen, buiten wat verhitte gesprekken voeren met andere Apple fans.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden