Los bericht bekijken
Oud 19 april 2016, 04:45   #49
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
De enige reden dat ik hier een pleidooi hou is dan mijn ouders nog heel goed bij de zaak zijn, maar door dit financieel verlies een goede dag in rusthuis mis lopen.(zoals er mogelijk nog velen gedupeerden zijn)
Met duidelijk bewijsmateriaal van zijn frauderende filiaalhouder kon NV Record Bank gemakkelijk alles zelf onderzoeken en een schikking treffen voor dat "Bedrog"
En mijn oudjes konden naar een rusthuis wat zij zelf al lang wilde.
NV Record Bank wil voorlopig niet opdraaien voor "Bedrog" en schuift het op de lange baan en de reden is éérst een uitspraak in Antwerpen zodat er geen enkel andere gedupeerde nog achterna komt .

Mijn ouders hebben niet alleen hun spaargelden laten stelen, maar hebben ook moreel verlies door verlies van levenskwaliteit en die claim zal er in Turnhout ook bijkomen.

Er zijn gedupeerden die in groep hun zaak laten verdedigen via een advocaat uit Herentals,
in zijn dossier zit 80% van wat ik hier verkondig PV's verslagen van NV Record Bank inspecteur die enkel maar vermoede dat Kobelco documenten echt waren.
Waarom NV Record Bank de bewuste filiaalhouder uit Herentals in "stilte" heeft geschrapt.(frauduleuze handeling in kobelco affaire)
PV verslag NV Record Bank van Controle van Permanente Monitoring van Agentschappen dat zij op de hoogte waren van verschuiving massa's vrijgekomen gelden via afgelopen Cordius capital naar Kobelco holding NV.
Heeft iemand daar iets van gehoord van zijn pleidooi in Antwerpen?
Neen, ik dacht van niet.
Misschien omdat die advocaat weet dat er geen strafrechtelijk feit is noch een burgerlijke fout in het feit dat een zelfstandig bankagent + verzekeringsmakelaar vrijkomend geld van cordius plaatst waar hij dat op dat moment de beste keuze acht ? Hij gaat niet in tegen de modaliteiten van zijn bankmandaat (waar cordius geld niets mee te maken heeft) en zeker niet van zijn mandaat als makelaar.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden