Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2012, 05:34   #52
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Ik kan enkel zeggen wat ik reeds altijd beweerd heb, in geen enkele machtspositie, ook in de partijgebonden vakbonden, zitten nog integere mensen.
Daarom word het tijd dat er een echt rood alternatief komt voor het donkerblauw rood dat nu in België bestaat.
Voor wie nu denkt dat N-VA voor Vlaanderen ook maar enig alternatief bied, kan ik niet anders zeggen, dat ze zich met de postjes pakkerij al net zo gedragen als de traditionele partijen.
Ze blijven "standvastig" zetelen in alle instellingen waar ze tegen zijn en willen afschaffen.
Is dat ook niet hetzelfde als alle traditionele partijen doen?
Verder wens ik VOKA nog veel vuilzakken toe, letterlijk en figuurlijk.

De notionele intrest aftrek is een wangedrocht, dat nooit ingevoerd had mogen worden, door de toenmalige blauw rode coalitie.
Het heeft enkel gediend en dient nog steeds die bedrijven die het niet nodig hebben.
Met dit geld had men beter kleine zelfstandige starters geholpen, zodat ze de eerste 5 moeilijke jaren doorkwamen.
Dan waren deze werkplaatsen hier verankerd en diende het niet om werkplaatsen, hier te vernietigen en naar lage loon landen te versluizen op kosten van de Belgische belastingbetaler.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden