Los bericht bekijken
Oud 18 november 2008, 19:01   #96
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doubled Bekijk bericht
kijk ik wil ook graag geloven in elven en groene mannekes of een groot wezen in de lucht of in een andere dimensie maar er is geen FEITELIJK BEWIJS.
als er al buitenaars leven op deze planeet is beland dan zal geloof mij maar. de wereld in een mum van tijd op zijn kop staan dat kan je gewoon niet geheim houden.
geheimen blijven eenmaal niet geheimen dat is niet vol te houden .

Als we alle waarnemingen die niet door een natuurverschijnsel uitgelegd kunnen worden afschrijven als geheim project, dan zullen we moeten aannemen dat de wetenschap 100 a 200 jaar voorstaat op hetgeen wat er ons verteld wordt. Ik weet niet of ik dat geloofwaardiger vind dan het alternatief.

ook zo iets vb als een op een stoel ga staan en die stoel breekt.
goed daar ligt de stoel ik ga de kamer uit 5 minuten later komt er iemand anders die kamer binnen en ziet die stoel.
degene die die stoel ziet liggen op de grond zal zich afvragen hoe komt dat?
die kan beginnen zeggen dat er iemand door het raam gekropen is en met zijn krachten die stoel heeft afgebroken.
en of nog andere ONFEITELIJK dingen roepen zoals sinterklaas heeft het gedaan wat in u ogen waar kan zijn want dat valt toch niet te bewijzen.
alleen het is redelijk naief om zo iets te zeggen.
het punt is men kan vanalles verzinnen na een voorval zonder de omstandigheden de kennen.
zo is dat ook met 9/11 en zo is dat ook met aliens.
ik lag u eigelijk want dat je zo als iets kan geloven je kan zogoed zoals ik als zei in sinterklaas geloven dat is nog meer waar eigelijk de ironie.
wow, zinsbouw
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden