Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2019, 08:21   #36
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Die case leg ik ook voor aan mijn vrouw - waarop ze antwoord: dit is wit tegen wit en niet wit tegen zwart. Tsja daar ga je..

Terug naar de Europa case; de oorspronkelijke bewoners van Europa zagen er anders uit dan wij. Namelijk, een Hindoestaanse huidskleur en fors gebouwd. Deze zijn op een manier verdreven zoals in Argentinië is gebeurd. Het grootste deel van deze bruine reuzen is over de kling gejaagd of gewoon verhongerd, misschien speelden ziekten een rol (?) maar ook een deel heeft zich kunnen 'handhaven' door zich te vermengen met de nieuwe indringers uit het Midden Oosten.

De blauwe ogen hebben wij van de 3e invasie; onze ultra-betovergrootouders en vooral ultra betovergrootvaders uit Rusland - die dus alle mannen die niet tot hun clan behoorden de schedels hebben ingeslagen om vervolgens in kuilen te dumpen; steeds meer van dergelijke genocide kuilen duiken op; tot voor kort stonden archeologen voor een raadsel. Dit volk met blauwe ogen, had paarden, karren met wielen en bronzen bijlen. Deze blauwogige barbaren hebben weer de (nieuwe) oorspronkelijk bewoners over de kling gejaagd - sommige lokale vrouwen bleven gespaard zoals seksslavinnen van ISIS recent - ; deze (slachtoffers) waren 'donkerder' en kwamen qua DNA voornamelijk overeen met mensen uit het midden oosten (reeds genoemd); dus ook zwart haar. Uit die 3 rassen is een nieuw ras ontstaan en heeft zich verder ontwikkeld en dat zijn 'wij' dus. Erbij opmerkend dat in de bergen van voormalig Joegoslavië en de moerassen van de Lage Landen veel inheemse Europeanen hebben kunnen overleven. Dit zie je terug in lengte en is een bepaald DNA type die naar deze basketbaltypes kan woorden terug herleid. Nederlanders en Joego's behoren tot de langste mensen van Europa en dus ook de wereld.
Dat zou weleens kunnen kloppen. Ik ben afkomstig uit Joegoslavië. Mijn haplogroep is I-P37 en de hoogste concentraties daarvan komen voor in de Balkans. Het zou ook één van de oudste haplogroepen in Europa zijn. Met mijn 1m85 ben ik een van de kleinere van de familie. Ik was wel een heel slechte basketter.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden