Los bericht bekijken
Oud 7 november 2018, 04:21   #4
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Eerste doorstart van Van der Es mislukt in 30 jaar

Ik heb mijn eerste mislukte doorstart in 30 jaar aan mijn been

Ik heb wel 4 mislukte sterfhuisconstructies gehad in het verleden waaronder Scheers ,maar dat waren geen doorstarten.

De spelers .
B.V advocaat uit 8560 Wevelgem
Carmen bijgeroepe curator uit de streek
Boekhouder
Bedrijfsrevisor
Sterfhuisconsulent Paul Van der Es
Mike de klant uit Gullegem

Het relaas
Mike

Ik wil weten wat er gebeurt is nadat wij bij Bert V zijn vertrokken
Je hebt dan een telefoon gehad van hem dat hij je onder 4 ogen wou spreken
Vanaf dan heb ik niets meer van jou gehoord noch van hem.
Heb hem diverse malen gebeld maar hij verschool zich steeds achter het beroepsgeheim terwijl ik feitelijk de klant was.

Het was duidelijk op de kriegsspiele bij Carmen dat de zaak gewonnen was als er een tijdelijk huurcontract was met wekelijkse betalingen.

De enige reden waarom Carmen het zelf niet heeft gedaan was omdat er een conflikt situatie was omdat zij de huiseigenaar vertegenwoordigde en die moest het nieuw huurcontract maken.
Wij zijn enkel naar Bert gegaan om hem te laten uitvoeren letterlijk ,zonder enige afwijking wat er op de kriegsspiele was beslist.

1. Tijdelijk huurcontract met wekelijkse betalingen ! (dit was het key punt ,het scharnier van de oplossing)
2. Boeken neer onmiddellijk na de registratie van huurcontract om geen inbreuk te malen tegen XX 227 (wrongfull trading)
3. Onderhandelen voor overname met curator voor het handelsfonds.

Wat jullie daarvan hebben gemaakt samen nadat je elkaar onder 4 ogen hebt gesproken is duidelijk een gedrocht en een inbreuk op art XX 227 (de curator gaat je er nog voor aanvallen)
Dus feitelijk heb je je huidige miserie te danken omdat je bent afgeweken van het actieplan ,heb nooit begrepen waarom je ineens vertrouwen had in een zeer jonge onervaren advocaat die duidelijk een andere weg is opgegaan met UW goedkeuring.

Dit dossier is het dossier waar ik het meeste voor gevochten heb en zelfs een volledig verlof aan opgeofferd.
Ik wil weten wat er gebeurt is na dat gesprek onder 4 ogen en laat desnoods de rechter commissaris het nazien.
Volgende week ga ik met mijn dossier naar de curator en geef hem alles tot aan de bewuste overdracht aan Bert.
De rest mag Bert komen afgeven aan de curator.
Mijn vrouw is razend ,ze weet dat dit mijn eerste mislukte doorstart is in 30 jaar (1400 zijn er gelukt !!!!) en ze wilt ook weten wie daarvoor verantwoordelijk is.
Als Bert cavalier seul heeft gespeeld en dat huurcontract niet heeft opgesteld dan beloof ik je dat ik ga voor de kill.(van hem niet van jou)
Het niet meer communiceren met mij door beiden heeft er voor gezorgd dat je nu alles kwijt bent.
Doorstart constructies zijn niet voor kindjes ,U hebt zelf kunnen vaststellen dat je boekhouder en bedrijfsrevisor duidelijk mijn kennis niet hadden (zie bijlage)
Bert had dat zeker niet ,moest ook niet ,hij moest enkel uitvoeren exact zoals de kriegsspiele het hadden voorgeschreven.

Paul Van der Es
Bestuurder
Sterfhuisconsulent VZR
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf P SC organisatie kriegsspiele2.pdf‎ (288,3 KB, 112x gelezen)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden