Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2018, 13:23   #12
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ze moeten afzien en hard werken om dan in hun hangmat te kunnen gaan genieten van hun vergaarde rijkdom niet waar?

Ik lees hier dat zonder de witte aap de zwarte aap verhongeren zal en ik vraag me af hoe oud die mensen zijn die zo iets schrijven. Of wordt die superioriteits propaganda nog steeds verspreid onder de witte apen?

Het risico dat zuid Afrika in de hand dient te houden is afsnijding van financiering en afzetmarkten als reactie op de confiscatie van eigendommen. Het is vooral dat wat in Zimbabwe voor problemen zorgde en niet een organisatorische of technische onbekwaamheid het land te bewerken. Domme neger theorieën horen thuis in de 19 de eeuw.
Ik stel de realistische feiten. In Zimbabwe zijn de blanken onteigend door Mugabe en co. 80 % van de inwomers zijn afhankelijk van landbouw voor hun inkomen. De economie van Zimbabwe geobserveerd onder zwarte dictatuur de laatste jaren ? Giga inflatie, werkloosheid, en ga zo maar door.

De nieuwe president heeft goed door dat ze die blanken terug moet halen, omdat die een boerderij kunnen runnen, kunnen produceren en werk verschaffen.

In Z-Afrika de blanken onteigenen, is economische wanspoed uitnodigen. Inflatie a la volonte omwille van voedselschaarste.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden