Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2020, 23:25   #1785
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

De eerste pagina's staan online.

https://www.jodaeseman.be/het-boek/

Op de website kom ik er nog uitvoerig op terug maar ik wil al even kwijt waarom ze bij de fiscus zo'n 15 jaar geleden compleet de pedalen zijn kwijtgeraakt.

Verbruiksgoederen die eigen zijn aan het racen (inschrijfgelden/banden/benzine/opgelopen schade) hebben ze geïnterpreteerd als 'voorraad' , aanwezige stock dus.
Nu,ze zijn duidelijk niet slim genoeg om te beseffen dat de boven vermelde uitgaven gewoon weg zijn.
Die foute redenering en het feit dat ik voor het ontwerpen en bouw van een vliegtuig naar Frankrijk was verhuisd was voldoende om hen doen te geloven dat ze een
gemakkelijk slachtoffer hadden gevonden om zijn geld af te persen. Oeps ...

Pas op, zowat iedereen in mijn omgeving gelooft nog dat ze met wat smerige trukken hun slag kunnen thuishalen.

Citaat van iemand die het kan weten:

"En Johan, je moet inderdaad alles voorbereiden indien het meest onrechtvaardige toch zou gebeuren, nl. dat financiën gelijk zou halen bij Justitie.
Ik durf er niet aan te denken dat zoiets zou kunnen gebeuren in een rechtsstaat, maar je weet nooit.
Maar we moeten en mogen ervan uitgaan dat je nu wel degelijk een goed advocatenkantoor hebt dat er ten volle voor gaat. Heb je hier twijfels over?
En toch moet je rekening houden met het onmogelijke"


Fantastisch land toch ...

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 20 oktober 2020 om 23:26.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden