Los bericht bekijken
Oud 1 januari 2014, 22:30   #12
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Mijnheer, de vader (zaliger) van Kim, Lei Clijsters, bedong een deal met de belastingen waardoor zij aan een veel lager tarief belast werd dan gebruikelijk. Dat en dat alleen weerhielt Kim om België niet achter zich te laten.
Nogmaals, ambtenaren betalen geen belastingen. Hun loon/pensioen wordt betaald met geld dat gegenereerd wordt door mensen uit de privésector. Die laatste groep wenst dit niet meer te financieren want jullie zijn met veel te veel en uw "verdiensten" zijn exuberant.
Jullie zullen moeten buigen of barsten want de mensen met geld/brains/kunde verlaten dit land aan hoog tempo.
Noch vader Clijsters noch Kim Clijsters zijn of waren ambtenaren.
Als zij een 'goedkope' deal konden bedingen, gelijk volgens jou ambtenaren die geen belastingen betalen, dan betaalt eigenlijk niemand nog belastingen.

Hebt gij daar trouwens een betrouwbare link van?
Want een 'deal', wat is dat voor iets? Ging het over de hotelkosten van papa, omdat Kim beter speelde als hij er bij was? Wat mogelijks eerst niet en daarna wel aanvaard werd? Lijkt me in orde te zijn hoor.

Verder betaal ik wel belastingen.

Ik las op mijn weddefiche: zoveel brut, zoveel belastingen, een klets erbij van mijn echtgenote die privé werkte, en resultaat: dat beetje dat overschoot werd gestort. (heel wat minder dan het in de omringende landen zou zijn, weten we nu iets precieser).
Idem dito met mijn pensioen nu.

Besluit: gij zijt een leugenaar. Toch wat betreft de ambtenaren en het betalen van hun belastingen.
En voor iedere duizend keer dat gij uw leugen herhaalt, zal ik tien keer die leugen ontkrachten en tegen spreken. A ja, ik ben ambtenaar (geweest).

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 1 januari 2014 om 22:31.
De schoofzak is offline