Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 1 april 2017, 17:57   #2573
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Iedereen die geboren was in de positie van The Donald zou multimiljardair zijn op zijn leeftijd, in +90% van de gevallen zelfs nog rijker dan The Donald op dit ogenblik.
Ik schat hem dus qua businessman lager dan 90% van de bevolking.

Het enige wat hij echt kan is een 'merk' opbouwen : marketing dus en op die manier heeft hij ook de verkiezingen gewonnen, door een jarenlange marketingcampagne van het merk 'Trump', al van in de jaren '90 in feite.

Nu begint gewoon publiek op te vallen wat iedereen met een beetje mensenkennis en toegang tot de feiten (bvb. van zijn biograaf en ex-medewerkers) al jaren duidelijk was : de man is vooral lucht met een gigantisch ego en amper kennis van hoe de wereld echt draait buiten de Trump Tower en de bubbel van de vastgoedsector.

Zijn falen werd door velen voorspeld en op dat vlak zit hij perfect op koers.
Hij weet dat hij en zijn amateurclubje van bevriende miljardairs aan het afgaan is en de vraag is : wat gaan ze eraan doen.
Alles is helaas mogelijk.
Hekel aan alles en iedereen die beter presteert dan uzelf is dat aangeboren bij linkse mensen vraag ik mij af. Als ik deze namiddag dat antifa tuig weer bezig zag in Londen gewoon omdat er een demonstratie tegen de islam was gepland dan gruwel ik bij de gedachte dat ik met zulks uitschot (antifa) op dezelfde planeet moet wonen zo, mensen die een andere mening toegedaan zijn zo haten dat die antifa's doen, dat is toch niet normaal.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden